1. Vandaag even gegeten bij Wibo's te Sneek. Het eten was prima maar de service en communicatie is erg slecht bij deze zaak. De chagrijnige vrouw achter de balie weet niet echt wat service is. Ze vraagt wat je wil eten, je geeft aan patat shoarma. Ze vraagt groot, middel of klein. Ze wijst de bakjes aan wat het verschil is. We geven aan groot aan.

Ze zegt eet je hier of neem je het mee. We zeiden we eten hier wel. Meestal nemen we het mee van deze snackbar en dan heeft het eten een waarde van +-€14 voor 2 personen. Maar nu krijg je het eten opeens op een bord geserveerd, dus niet meer in het bakje wat de chagrijnige vrouw aanwijst en dat schijnt duurder te zijn op een bord en ook omdat je het in het resaurant op eet. Maar ja, helaas wordt je dat niet even verteld voor de tijd dus als je gaat betalen kom je bij deze zaak op de koffie met een hogere rekening.

Vervolgens ga je het gesprek aan met de eigenaar, maar die zegt: "Sorry" en dat was het. We bestellen er wel vaker, maar mij zie je hier niet weer terug. Bedankt voor de service.