1. Vreselijke avond gehad. We kwamen hier via groupon. De serveersters moeten doorgaans een visite plaatje zijn, nou dat was het dus verre van. Wat een meiden hebben jullie daar werken zeg. Het begon met de opmerking van de serveerster voordat we eten bestelt hadden, ze zei: "Ik zou niet teveel van het onbeperkt spareribs eten verwachten!". Een uitleg waarom ze dit zei kon ze niet geven. Als voorgerecht had mijn vader uien soep bestelt (wat totaal niet lekker was en niet naar uien smaakte). Bleek het achteraf minestrone soep te zijn. Halve liters bier die we met heel veel schuim kregen. Er werd amper gevraagd of we nog een portie spareribs wilden. Tot slot zoveel spelfouten, echt overal op de kaart spelfouten, als restaurant zijnde is het een kleine moeite je kaart te laten controleren op spelfouten. Kortom echt slordig, niet smakelijk, gewoon vreselijk! Zo erg heb ik een restaurant nog nooit mee gemaakt! Zonde, want ik denk dat het veel beter kan! Ik zou dan ook de mensen die dit lezen willen adviseren hier dus never nooit onbeperkt spareribs te gaan eten. Ik ga dan ook zeker nog een mail naar groupon sturen, met de uitermate slechte ervaring. Dan hoop ik dat groupon de actie met Sabbia D'oro stopzet. Want dit is werkelijk waar gewoon geen cent waard.

3,7