1. Vandaag eten (girosschotels) gaan halen en in het restaurant was het niet druk. Er stonden 7 jonge dames bij elkaar te kletsen / met hun mobiletje te spelen. De bestelling kon snel gedaan worden, toen stopte het. Er kwamen mensen binnen die ging zitten aan een tafeltje, deze mensen hadden het 1e gerecht al op en waren aan het 2e bezig terwijl ik nog steeds niets had gekregen. Na ruim 45 minuten ben ik toch maar gaan vragen en kreeg het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Op dat moment wisten ze in 1 keer niets meer van mijn bestelling en werd toch ff snel iets gebracht. Over een compensatie voor het ongemak werd niet gesproken, na zelf vragen kreeg ik net bijna 10% korting op het geheel. Vriendelijk waren ze niet, ook niet een Griekse meneer die juist het tegenover gestelde van vriendelijk is. Thuis aangekomen bleken er veel friet in de bakjes te zitten en een karig hoopje tzatziki erbij te zitten.

Wij dachten een goede Griek bij ons in de buurt te hebben gevonden, niet dus. We zijn een deseptie rijker, hier komen wij nooit meer.

5,5