1. Jesse Abbey

Ik ben net terug van een avondje uit eten bij Kimono met mijn familie en heb het erg naar mijn zin gehad. Ik vond het eten erg lekker - veel verser dan bijvoorbeeld een all you can eat sushi restaurant. Ook vond ik het gezellig met de chef aan tafel die af en toe een babbeltje maakt en het eten vers voorbereidt.

Oh en het restaurant was ook nog eens zo vriendelijk om ons twee keer dezelfde kortingskaart te laten gebruiken!

Ik geef liever suggesties dan dat ik klaag dus hierbij een aantal suggesties om het nog beter te maken:
    - De persoon die de reservering opnam kwam bot over, dus dat zou beter kunnen.
    - Ik zou standaard een drank/dessert kaart aanbieden nadat gasten klaar zijn met eten = happy guests + meer money.
    - De menukaart was een beetje onoverzichtelijk in de zin dat veel menu's op elkaar leken en het niet helemaal duidelijk was waarom het ene menu nou zo aanzienlijk duurder was dan het andere.
    - Het zou helemaal next-level zijn als de serveersters in mooie kimono's rondliepen ofzo - het hoeft niet perse natuurlijk maar het schept wel meer sfeer en maakt je restaurant nog unieker. Dit lijkt me vooral belangrijk aangezien de 'all you can eat' restaurants tegenwoordig vooral concurreren qua prijs en niet zoveel aandacht hebben voor sfeer en een bijzondere klantervaring. Dus serveersters in kimono's, shoji (van die Japanse muren van papier) tussen de kookeilandjes en wat (luidere) Japanse muziek en je hebt gelijk al een toffe sfeer!

Ik vond het lekker en leuk en ik kom zeker terug!

Ps. de serveerster met de blonde krullen was zó mooi. wow.