1. Zaterdagavond hadden we zin om Italiaans te gaan eten. Zo kwamen we terecht bij Fratelli-d-Italie en wat ons daarna te wachten stond was in een woord een regelrechte teleurstelling. Het voorgerecht wat wij beiden hadden besteld was ronduit slecht. M'n vriendin bestelde courgette met mozerella en wat zongedroogde tomaatjes en wat sla met een dressing van appelstroop wat er op zich niet slecht uit zag, maar smakelijk was het niet om te pruimen. Ik bestelde daar als voorgerecht carpaccio di tonno. Voordat we beiden ons voorgerecht voorgeschoteld kregen, waren we inmiddels 3 kwartier verder. Ik heb de helft gegeten en de rest laten staan.

Daarna kregen we ons hoofdgerecht. M'n vriendin ossehaas met spaghetti en sla. De ossehaas had nauwelijks in de pan gelegen, want was zowel rood van binnen en buiten en was dus niet om te eten. Ik kreeg m'n hoofdgerecht spaghetti del mare waarvan de spaghetti een beetje veel al dente was. Volgens mij zo uit de verpakking en niet eens een pan gezien.

Na hierover netjes met de bediening gepraat te hebben, werden ze behoorlijk agressief en onbeschoft aangesproken en sommeerde zij of we na het betalen van de rekening van maar liefst 79,00 euro de zaak wilden verlaten. Nu gaan wij elke week uit eten en nog nooit zijn we zo onbeschoft behandeld. Maar ook hebben we nergens zo slecht gegeten als in een restaurant als deze. Als ik het mag uitdrukken in een cijfer, krijgt het van mij een 1. Doe ermee wat je wilt, maar mij zien ze daar nooit meer.

1,4