Deze zaak verzorgt enkel catering

1. Afgelopen vrijdag (4-12-2015) hebben wij een diner date voor 40 pax mogen organiseren en hadden wij de mazzel dat Tim Culinair die avond een plekje vrij had voor ons. Ik kan niet anders zeggen dat het eten subliem was en er erg professioneel gehandeld werd. Tim was ruim op tijd, met eigen apparatuur en alles was goed gemise en placet. De weken voor het diner was Tim heel erg meedenkend en kwam met goede ideeën en stond open voor alle suggesties van onze kant. Het diner zelf: vooraf Zalm in bietensap gemarineerd voor de dames en carpaccio met truffelmayonaise voor de mannen, waren beide heel goed van smaak en keurig opgemaakte borden. Als hoofd hadden we Biefstuk met rode port saus, double fun aardappel en spruitjes, wederom: geweldig! Vlees heerlijk en precies goed qua gaarheid, enorm lekker gegeten! Het dessert was hangop met honing, gepocheerde vijg en koekje van pistache, een enorme aanrader en presentatie was leuk! Alles samenvattend: ik kan Tim Culinair heel erg aanraden voor ieder diner! Tim is heel erg professioneel, kan goed koken, en leuk om mee te communiceren! Ik zal zelf voortaan als eerste aan Tim denken als ik een diner organiseer, en hoop dat hij dat nog plek heeft, want hij wordt steeds drukker! Goed bezig Tim!