1. Het spijt ons te moeten beschrijven dat we afgelopen zaterdag avond een verpeste avond hebben gehad bij ons favoriete restaurant. Wij hadden de Griekse pasta (onbeperkt) via etentje veilen voor 4 personen.

Na een eerste rondje stokbrood en sausjes kregen we garnalen en salade, op zich heerlijk. Daarna kregen we twee ronden van gehakt en zeer droge biefteki. Dan komt het gehakt inmiddels wel je neusgaten uit. Gasten die na ons binnen kwamen en hetzelfde hadden zaten al ruim aan de spiesjes en friet en gyros. Na ruim 1,5 uur wachten (na de gehakt rondes) en inmiddels flauw van de cola en wijn kregen we omdat we er wat van hadden gezegd eindelijk wat droge spiesjes en half gare gyros. Dat was voor ons het moment om de rekening op te vragen en te vertrekken.

Ik heb de keuken er nog op aangesproken dat zij op deze manier hun gasten en ook hun vaste gasten wegjagen. Van de kok kon ik een grote mond krijgen met dat ik niet moest zeuren. Na ook deze domper van de brutale kok verwerkt te hebben moet het mij toch van het hart dat Alexandra het maar slecht heeft opgelost. Doordat het zo lang duurde ga je maar steeds drinken bestellen (slim). Persoonlijk had ik om te zorgen dat mijn vaste klanten in de toekomst toch terug komen de drank rekening gehalveerd of op zijn minst iets van het huis aan geboden. Zelfs een kortingsbon aangeboden door Alexandra mocht je niet gebruiken voor de betaling (dit is wel heel vreemd). Gasten blij maken met een niet te innen kortingsbon!

Kortom erg slordig en ondanks onze vele positieve ervaringen hiervoor gaan wij voortaan toch maar ergens anders naartoe voor een Grieks etentje. Het valt mij wel op dat ik inmiddels meer slechte recensies lees van vaste klanten/gasten! Alexandra en Alelexis doe hier iets aan, zo ga je ten onder aan jullie succes.

2,2