Op dit adres zit nu: Dutch Premium Grill

1. alfreda verwoerd

Dit restaurant is echt een restaurant waar Gordon Ramsey eens heen moet gaan. Ongelofelijk wat slecht. Het eten is slecht eigenlijk alles. Heel lang wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim 1.5 uur. Het is vet, niet gaar of te gaar en smaakt allemaal hetzelfde. Ik heb zelf een vruchtenallergie. Ik heb dit aangegeven. De groente die er bij was waren rode bieten en jawel met appel. Het toetje lag een druif op. Ik moest er maar langs heen eten. Alle gasten van die avond hoorden wij zeggen dat ze nooit en dan ook nooit terug zouden komen. De serveerster een buurvrouw die kwam helpen was het enige positieve daar. Zij was heel vriendelijk en gaf aan zich dood te schamen maar er ook niets aan kon doen. We hadden zoiets van dit kan niet waar zijn waar hangt de verborgen camera. Helaas het was echt waar. Ons zien ze daar nooit meer terug. Hoe dit restaurant aan goede recensies kan komen is ons een raadsel.

1. Helemaal mee eens helaas.