1. Van eekelen

Vandaag vrij gehouden voor een lunch bij de Moor, het leek ons wel wat. Bij binnenkomst oogt het interieur gastvrij, helaas veel hoge tafels met dito stoelen en banken waar je net niet met twee kunt zitten. Het was op deze zondag, kort na de middag niet druk, een paar tafels bezet. De beide dames van de bediening zagen zogenaamd niemand binnenkomen, dus een welkom was niet bij de prijs inbegrepen.
    Op tafel lag de dranken kaart in een soort nieuw lettertype dat moeilijk te lezen valt, maar erger nog, vol ezelsoren en vol met vetvlekken. Na best wel lang wachten kwam ene jonge dame met los blond haar op ons af en het viel gelijk op dat haar blouse niet bepaald dicht bij de was of strijkijzer had mogen liggen, gewoon onverzorgd en onfris. Met deze intro konden we eigenlijk niet iets op de kaart vinden dat vertrouwen gaf en we zijn na afscheid te nemen zo weer vertrokken, iets overigens waar de beide dames geen raad mee wisten en twijfelachtig goede middag groette.