1. 3 weekjes geleden dit restaurant 'getest'. Heel prettig, helaas moesten we een stukje lopen door de regen, maar eenmaal binnen was het er behaaglijk warm en 'gezellig' druk.

Direct werden we aangesproken, en onze gereserveerde tafel was nog niet vrij (we waren ook te vroeg), dus even aan de bar wachten. Wat te drinken besteld en ineens staat er een broodplankje voor onze neus. Niet zo spannend natuurlijk, maar absoluut de beste manier om ons blij te maken. Wachten duurt altijd veel korter als je blij bent :)

Het restaurant heeft een open keuken, wat ontzettend veel vertrouwen wekt. Bediening is vriendelijk, vlot, en gevat, maakt een grapje tussendoor. Erg sfeervol. Geen lange wachttijden en het eten is erg goed. Maar eerlijk is eerlijk, als ik direct blij ben als ik binnen kom, kan het haast niet meer mis.

Enig puntje kritiek, het is erg rumoerig.