1. Afgelopen zomer hier wezen eten op aanbevelen van iemand anders.

We hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind. Duidelijk aan de telefoon gezegd dat we een kinderstoel nodig hadden. Daar zouden ze voor zorgen.

Bij binnenkomst niet echt klantvriendelijk, kinderstoel hadden ze niet meer en die zijn ze gaan lenen in een ander restaurant. 10 minuten later hadden ze eindelijk een kinderstoel gevonden.

Best lang moeten wachten tot ze de bestelling op kwamen nemen. Ik had tournedos van €25,- besteld. Omdat ik zwanger was op dat moment vroeg ik om doorbakken, het vlees is tot 2x toe terug geweest naar de keuken omdat het niet doorbakken was. Nou uiteindelijk was het goed en kon ik gaan eten, na 1 hap hoefde ik het al niet meer, zo smerig en een vreselijke aangebrande smaak echt zo vies dat ik het mijn hond nog niet zal laten opeten.

Dan zeg je dat het niet lekker is en het enige wat je als antwoordt krijgt is ''zal wel komen doordat hij doorbakken is'' je krijgt geen korting of iets anders aangeboden. Of dat je nou zwanger bent of niet het hoort toch ook te smaken als je het doorbakken hebt omdat je niet houdt van medium.

Ik ga hier echt werkelijk nooit meer eten en zal dit restaurant ook nooit aan een ander aanbevelen.