Op dit adres zit nu: Martinus

1. Net geopend in aug'15. Ervan gehoord via Social Deal. Zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse, die de gezellige, ruime en prettig verlichte zaak met haar broer runt. Achterin -achter 't gordijn- een geheime kamer, waar de kleine kon spelen, ook daar extra tafels voor gasten.

Menukaart wordt niet bijgehouden, omdat de gerechten ongeveer per maand verschillen, elke keer weer een andere streek uit Frankrijk, zodoende Tour de France, maar dan met gerechten ipv fietsen.

Wij kregen een vast menu, zeer smakelijke aardappel-preisoep, biefstuk (goed vlees en dito bereid) en een typisch Frans toetje. Volgende keer kom ik alleen met mijn vrouw als reguliere klant, al was 't alleen maar om de hartelijke ontvangst en de aantrekkelijk klinkende gerechten (bijv rode wijn sorbet, benieuwd hoe dat smaakt).

Aan te raden voor mensen, die de prettige ambiance en intimiteit van een Franse brasserie zoeken, maar dan dichterbij huis in Nederland.