1. 26 november ivm 56 jaar huwelijk weer bij broekhuizen gegeten, daar komen we al tig jaren eten maar ervaren de laatste jaren wel terruggang in kwaliteit. Zo ook de laatste keer. Gebakken aardappels half rauw en de zo aangeprezen huisgemaakte krul lekkernij bij de koffie was er niet bij. Dat is toch jammer.

1. Beste Familie Langbroek, dat ik u recensie las gisteren heb ik dat met gemengde gevoelens gelezen. U komt al járen bij ons regelmatig dineren. Ik bedien u niet vaak zelf, maar de (recente) keren dat ik u zag bent u altijd enthousiast geweest en heb ik ook geen positieve kritiek ontvangen. Onze collega heeft afgelopen donderdag geen wanklank vernomen toen ze u vroeg of alles naar wens is tijdens het eten. Mijn vrouw was die dag de kok, de aardappels waren wellicht niet krokant, maar half gaar zeker niet. Dat de gastvrouw een keer ipv een amandelkrul een bonbon bij de koffie geeft is slechts een goedbedoelde actie. U kunt ook even vragen om de overheerlijke amandelkrul. Had geen enkel probleem geweest. Erg spijtig dat we op deze manier (zakelijk) afscheid van elkaar nemen. Met gastvrije groet, Antoine Fens