in Heerenveen

The best steak in town

1. Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke bediening en de spareribs waren lekker mals! We werden ruim op tijd gevraagd voor extra spareribs en konden er echt zo veel bestellen als we maar wilden. Een aanrader dus !

Vorige recensies van Dmn

• Heerlijk gegeten, een aanrader!

• Wij zijn vanavond uit eten geweest bij Toro Pinto met een jarige. Bij aankomst werden wij naar een tafel begeleidt die versierd was met inpakpapier en balonnen! Hartstikke leuk dat hier aan was gedacht. We hadden spareribs en een ossenhaas met zalmfilet. De spareribs waren heerlijk en er werden snel nieuwe spareribs gebracht toen we klaar waren met onze huidige spareribs. De ossenhaas was goed gebakken en was mals van binnen en niet te hard van buiten, ook was de zalm perfect. En vergeet de saladebar vooraf niet, meer als genoeg keuze en alles heerlijk vers. Hier komen wij zeker vaker !! Ga zo door!