1. Begin maart hebben mijn vrouw en ik een 3-gangen diner gehad bij Restaurant Het Schwarzwald in Rijssen. We waren er een paar jaar geleden ook al eens geweest en we waren onder de indruk van de veranderingen die de nieuwe eigenaar heeft doorgevoerd. De sfeer is er in ieder geval op vooruit gegaan en complimenten aan de correcte en uiterst vriendelijke bediening. De eigenaar kwam tevens zelf nog even een praatje maken bij ons aan tafel waarbij hij enthousiast vertelde over zijn plannen met Het Schwarzwald. Erg goed vonden wij dat hij in februari een kok heeft aangenomen die bij een zeer hoogstaand hotel/restaurant wegkomt en zodoende de keuken een enorme boost heeft gegeven. Dit was ook zeker te merken aan het geen wat de keuken uitkwam.

Het eten heeft zowel mij als mijn vrouw dan ook uitstekend gesmaakt, een rundercarpaccio en champignons dordogne als voorgerecht en de Schnitzel Schwarzwald en kalfs entrecote als hoofdgerecht waren zeer goed klaargemaakt en we zijn dan ook zeker van plan eens vaker langs te komen.