1. Vanavond met vriendinnen gegeten bij Malle Jan. We hadden er ons op verheugd, maar helaas. Eens en nooit weer.

Bij 95% van het eten staan geen bordjes met informatie over de gerechten. Bij sommige gerechten is het dus maar gissen wat je opschept. Denk hierbij ook bijvoorbeeld aan welk soort vlees er in een gerecht zit. Daarnaast werd het buffet niet bijgevuld. Bij de grill weinig keuze qua sauzen, er waren namelijk maar twee sauzen die je over je gerecht kon doen: soya-saus en mayonaise met knoflook. Toen we eenmaal aan het dessert toe waren, lagen er nog maar 2 stukken van een één of ander chocolade-toetje. Van de ijssoorten konden we nog maar uit een paar bakken scheppen. De rest van het ijs was zo goed als op. Nadat we hadden gevraagd of ze de toetjes en het ijs bij konden vullen duurde dit ongeveer 20 minuten. Dan is mijn trek in een lekker toetje wel voorbij.

De bediening kwam alleen vragen of we wat wilden drinken wanneer we hun aandacht trokken. Verder werd er uit hunzelf niet te drinken gevraagd. Op het laatst werden de borden ook nauwelijks weggehaald.

Het is een ruim restaurant, maar erg gedateerd. De inrichting kan wel een moderne opfrissing gebruiken.

Al met al is de Malle Jan ons helaas tegen gevallen.

3,5