1. H. van Tongeren

Grove Fout door restaurant Hang Zhou in Den Haag.

Op zaterdag 21 november heb ik via Just Eat rond 10 voor 6 's avonds een maaltijd besteld bij Chinees/Indisch restaurant Hang Zhou in Den Haag. Nadat ik 2 uur gewacht had, belde ik naar het restaurant met de vraag waar mijn eten bleef. Ik kreeg te horen dat ze mijn adres niet konden vinden, wat ik nogal vreemd vind omdat ik wel vaker daar een maaltijd via Just Eat heb besteld en dat ging (bijna) altijd goed. Het bleek dat ze mijn adres verkeerd van mijn bestelling hadden overgenomen en de bestelling weg hadden gedaan zodat ze ook mijn telefoon nummer niet konden achterhalen. Er werd mij gevraagd of ik het erg vond dat zij het al betaalde geld terug zouden storten en dan ook alsnog mijn maaltijd zou krijgen. Ik antwoorde dat ze altijd het geld terug mochten storten en ik me zou verheugen op de maaltijd. Na nog eens een uur en een kwartier gewacht te hebben werd uiteindelijk, dus bijna drie en een half uur na de originele bestelling, mijn eten geleverd, helaas wel zo koud dat die gelijk zonder problemen de koelkast in kon, zodat ik die de volgende dag op kon bakken. We zijn nu ruim een week verder en het beloofde terugstorten van het geld moet dus nog gebeuren.

Beste medewerkers van Hang Zhou, ik heb gemerkt dat het steeds minder goed gaat bij de af te leveren maaltijden. Op de website staat dat het gemiddeld 45 minuten zou duren voordat er geleverd zou worden, dit hebben jullie bij mij de laatste 4 á 5 keer niet gehaald, anderhalf tot twee uur komen eerst. Ik zit er dus heel hard aan te denken om een ander Chinees/Indisch restaurant te gaan zoeken.

Minder vriendelijke groetjes,
    Perscan Een