1. Hier kan ik kort over zijn: zelden bij zo'n slecht restaurant gegeten. Het eten is goed en de bediening vriendelijk, maar dat is dan ook het enige.

40 min op een voorgerecht en een ruim uur op een hoofdgerecht moeten wachten is onacceptabel. Dit gold niet alleen voor onze tafel maar voor iedereen. De porties zijn te klein en het beetje rijst kan niet aangevuld worden omdat de rijst nog gekookt moet worden. De gerechten bevatten trouwens ook niet alle ingrediënten die op de kaart staan. Beef met kousenband zonder kousenband kan niet. Het bestelde Brand bier zou in een Heineken glas zitten, maar later bleek dit niet het geval, het was gewoon Heineken, wat als Brand op de kaart stond?!

Het meisje in de bediening liep gefrustreerd rond vanwege de regen aan klachten, wat de sfeer nou niet ten goede kwam.

Wij gaan hier nooit meer naar toe! Ik raad het ook niemand aan. Het eten is top, dus echt een gemiste kans voor dit restaurant.