1. Wim Rodewijk

Zaterdag om 17.00 uur met z'n drieen bij de Heksendans geweest. Op zich leuke zaak. Rode wijn kregen we in een glas die net uit de afwasmachine kwam. Gevolg; warme wijn. Oke niet flauw doen, komen hier voor een lekkere pannenkoek. Pannenkoeken zagen er lekker uit. Hup stroop erop, dubbelvouwen en lekker eten. Hoe meer we na het midden kwamen hoe kleffer de pannenkoek werd. Laatste stuk niet opgegeten. Op de vraag van de serveerster of dat het gesmaakt had haar gezegd dat pannenkoek klef en niet gaar waren. Wij moesten het doen met haar antwoord: "Had het maar gezegd hadden we ze nog even doorgebakken". Ja half opgegeten dubbelgevouwen pannenkoeken met stroop even doorbakken. Hoe kom je erop. Kijk foutje maken kan, maar los het even normaal op. Kopje koffie van de zaak of zo. Nee hoor totaal geen enkele verdere reactie, en daar stoor ik me het meest aan. Nee, een aanfluiting voor de horeca. Niet naartoe gaan.

2,1