1. Vrijdagavond gaan eten met AH kortingkaart. Gezien eerdere ervaringen, die goed waren, op ons advies, familie meegenomen. Hele avond was een grote teleurstelling. Aangeboden werd een 3 gangen menu voor € 32,50. Dat is al vreemd. Op de kaart vind je dit menu namelijk niet. Wel een 3 gangen menu voor € 27,95.

Voorgerecht werd geserveerd in een kom. Je kunt niet eens zien wat er in zit. Hetzelfde geld voor het nagerecht. Het hoofdgerecht was gewoon slecht. Waterige kabeljauw zonder smaak en hele grote melige frietjes die op plekken zelfs bijna zwart waren. Frietjes werden gepresenteerd met een klein bakje mayo, zonder lepeltje en geen zout en/of peper op tafel. Bij de koffie, die goed was, 1 mini koekje.

Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat meer dan een half uur. Dat is wel heel erg lang. Toen ik ging afrekenen en de AH kaart wilde afgeven, zei de juffrouw dat dat niet echt nodig was omdat wij toch al als zodanig geregistreerd stonden in de kassa. Dat vind ik vreemd en geeft mij het idee dat wij gewoon de volle prijs betaald hebben voor een slecht menu.

Voor ons helaas een reden om niet meer bij Lenartsz te gaan eten. Ik vind als je als bedrijf deelneemt aan een actie moet je de klant niet het idee geven dat hij in de maling genomen wordt. Helaas hebben wij dat gevoel wel.