Op dit adres zit nu: Easy Italy

1. Een nieuwe "aanwinst" in Waddinxveen. Drukke en gezellige sfeer, daar heb ik ook gelijk alles mee gezegd.
    Wanneer je voor 3 grote garnalen 14,50 vraagt, denk ik dat je je direct uit de markt geprijsd hebt. De garnalen worden als volgt op de kaart gepresenteerd: gegrilde reuzengarnalen gearomatiseerd met een frisse limemayo. Nou, dan verwacht je er wel wat van! Totaal niks van geproefd. Zonde! Voor mij waren het gewoon 3 saaie garnalen. De melazane was niet gaar, aubergines waren nog keihard. Dit gerecht hebben we teruggestuurd en de tweede poging was wel duidelijk beter. De salade geitenkaas was een aanfluiting. 3 blaadjes sla en een plak geitenkaas. De pizza's waren ok, maar niet beter dan iedere andere pizzeria. Wel kunnen we enthousiast worden van de pasta met ossenhaas. Goede saus, hoog op smaak.
    Buiten het tegenvallende eten, vonden we het ook extreem lang duren. Tip: wat minder poeha en zorg gewoon voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ons zie je helaas niet meer terug.