Op dit adres zit nu: Hangar Café

1. Gisteravond hebben mijn vriendin en ik hier gegeten. Eergisteren hebben wij gebeld om Sushi te bestellen, telefonisch kregen wij te horen dat "dit niet hoefde want het was altijd op voorraad". Toen we er gisteravond waren, bleek dit niet zo te zijn en alle sushi was op. De serveerster bood haar excuses aan en bood aan een voorgerecht te laten maken met verschillende vis. Niet blij, omdat we sushi hadden verwacht, maar we hadden wel honger, zijn we hiermee ingestemd. Leuke avond gehad en lekker gegeten en gedronken verder. Toen gingen we betalen. Moesten we ineens 25 euro per persoon betalen voor het voorgerecht?! (de andere voorgerechten zijn max 10 pp). We zijn hier erg van geschrokken, en we voelen ons zacht gezegd genaaid. We gaan hier noooit meer heen en raden dit als restaurant zeker niet aan.

4,5