Op dit adres zit nu: Quotes

1. Wij hadden een voorgerecht (tomatensoep) en hoofdgerecht (mixed grill) gegeten. Meteen viel ons het lange wachten op terwijl er maar één ander paar in de zaak zat. Na vragen waar ons voorgerecht bleef werd er gezegd dat het stokbrood gesneden werd en dat het er zo aankwam. Geen direct antwoord op de vraag dus. En na nogmaals een kwartier wachten volgde het voorgerecht. Dit had echter weinig smaak en viel dus ook tegen. Hierna wederom lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl we toen de enige mensen in de hele zaak waren. Het vlees gaat hier in een speciale oven met kolen (wordt ook op kaart met trots vermeld), waardoor alles een speciale smaak krijgt net als de rest wat op het bord ligt. Dus ook de groenten en aardappelen. Met als gevolg dat alles hetzelfde smaakt... naar verkoold/verbrand eten. De geur van de oven was tot voor in de zaak te ruiken wat overigens niet erg lekker was.

Qua sfeer was het ook geen aanrader. We zaten onder een zoemende airco unit en niet te vergeten gezellige TL-verlichting. Ook werd er bij iedere keer als de bediening voorbij kwam gevraagd als alles naar wens was. 1 keer is prima, maar om dit nu elke keer te vragen als je voorbij loopt? Waarschijnlijk omdat ze niet gewend zijn dat er iemand in de zaak komt. Verder was het meubilair oudbollig, terwijl de afwerking van de zaak iets moderns moest uitstralen. Wat trouwens door een slechte vakman gedaan is opgeknapt of door een doe het zelver die niet wist waar hij mee bezig was. Al met al geen succes dus. Ons zul je hier dan ook nooit meer aantreffen.