in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van tapas of kies voor a la carte

1. Alleen maar positieve reacties te lezen dus dachten wij: Eerst naar de Efteling, dan lekker uit eten.

Laat ik eerst positief beginnen:

Het pand ziet er van buiten mooi uit, eenmaal binnen zag het er nog mooier uit. Goed verzorgd, netjes en heel sfeervol. De toiletten waren schoon, geen blowers maar schone handdoekjes om je handen mee af te drogen. Kunnen veel restaurants nog een voorbeeld aan nemen. We hadden gereserveerd, alles stond netjes genoteerd. Aangezien het erg mooi weer was, konden we zonder problemen ook buiten op het terras plaatsnemen. Het vriendelijke personeel deed daar niet moeilijk over. Eenmaal aan tafel werden we goed en snel geholpen, en dat laatste, daar gaat oa. het volgende stuk over...

Het minder positieve:

We kregen heel snel onze drankjes en een mandje met lekker brood en kruidenboter. We zagen steeds meer gasten komen en dat was voor óns een positief teken.

Niet veel later werd de bestelling opgenomen.

Als voorgerecht bestelden we de heerlijke warme knoflookbroodjes. Als hoofdgerecht een Surf & Turf, een ossenhaas (well done) met roompepersaus, gemarineerde spareribs en vissticks.

We hadden de broodjes nog niet eens achter de kiezen of zowel het voorgerecht als 3 hoofdgerechten werden al geserveerd. De vissticks lieten even op zich wachten evenals de heerlijke handgesneden friets. Omdat het wel zo netjes is om hierop te wachten werd het eten koud aangezien het erg lang duurde.

Uiteindelijk begon ik aan de ossenhaas die well done gebakken zou zijn. Nou, ik heb het geweten... hij was welllllll done gebakken. Er zat niets anders op dan veel roompepersaus erop te doen, anders was er niets "mals" meer aan te proeven. De andere gerechten waren goed, niet bijzonder.

Daarna bestelden we 4 "Banana split met vanille ijs en slagroom". Aangezien we niet van chocoladesaus houden, vroegen we nog voor de zekerheid of er geen saus op gedaan kon worden. Dit was geen probleem volgens het personeel. We kregen snel de ijsjes, mooi gedecoreerd en wat schetste onze verbazing: één bolletje ijs, een aarbei en uiteraard banaan en, ja hoor, heel veel aarbeiensaus! Geen slagroom te bekennen.

Wij willen niet negatief doen over het restaurant, echter we kregen het gevoel dat we in een "eetfabriek" zaten en dat we zo snel mogelijk plaats moesten maken voor de volgende gasten. Dat is precies wat we niet wilden en dat bleek ook nergens in een recensie te lezen te zijn.

Wat betreft het terras; we zaten heerlijk in de zon langs de weg die nogal "druk" was. Motoren, auto's en tractoren overheersten! Wij kozen ervoor om buiten te gaan zitten, dus als je dat wilt, hou daar dan rekening mee.

Al met al: niet ontevreden over de bediening, wel over de kwaliteit van het eten en de snelheid en timing van het serveren hiervan.