in Den Bosch

Onbeperkt wereld gerechtjes eten in centrum Den Bosch

1. In de middag gebeld en gereserveerd. Samen met mijn vriendin enorm verheugd op een gezellig en lekker etentje. Helaas bij aankomst werden we in een hoekje gepropt waar een grote groep zat te eten. Onze plek was ergens in een verdomhoekje tussen de groep. Terwijl we zaten te bedenken hoe we onze stoel naar achter konden schuiven zonder tegen die groep aangeplakt te zitten werd ons ook nog even fijntjes tussen neus en lippen door verteld dat we wel binnen twee uur weer weg moesten zijn. Of ons dat gezegd was bij de reservering. Ik gaf aan dat ik hier niets van wist.
    Serveerster liep even naar achteren en zei; ja dat is dan jammer want de tafel is om 20.15 uur alweer gereserveerd. Dus het is niet anders. Uiteraard was dit druppel en zijn we weggegaan. Ook daar was de serveerster niet van onder de indruk. Ze haalde haar schouders op ging weer verder. Overigens daarna heerlijk gegeten bij een andere zaak met heerlijk eten en een perfecte service. Dus, Carras Bites? Dit was de eerste en laatste keer. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant.