1. Moeilijk ontvangst, de serveester moest eerst 10 minuten naar haar tablet kijken om te zien of er nog plek was omdat we niet gereserveerd hadden. Mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen dan wij, terwijl onze tafeltjes nota bene naast elkaar stonden... Na ons ruim een kwartier te hebben laten wachten, kwamen ze eten en drinken opnemen. Eten kregen we direct geserveerd, nog voordat we drinken hadden..., drinken pas gekregen na een tweede keer vragen, terwijl ze de hele tijd al met z'n drieën niks stonden te doen en 1 meisje al het werk lieten doen. Eten is matig, het ene gerecht is erg lekker, het andere te smerig om op te eten. Rond 19.00 uur wordt het drukker, en dan komt men amper langs voor het opnemen van eten of drinken. Wel om je vieze borden mee te nemen, maar de bestellen meenemen doen ze dan weer niet... We waren er aardig klaar mee. Geen enkele belangstelling voor de klant. Geen eens een tot ziens toen we weggingen. Twee keer eerder lekker gegeten, maar de derde keer was waardeloos. Voor ons niet nog eens.