Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: La Casa Argentino

1. Vroeger was dit Balkan restaurant Maja maar tegenwoordig heet het La Casa Maja Argentinian Steakhouse. In korte tijd ben ik hier twee keer geweest, ik kwam graag bij het balkanrestaurant dus was heel erg benieuwd naar het steakhouse. Het is gelukkig nog steeds een geweldig restaurant met goed en heerlijk eten en bovendien een prima bediening in een ongedwongen sfeer.

Als voorgerecht zijn de Chorizos Caseros (pittige worstjes) echt een aanrader. Als hoofgerecht had ik de laatste keer de zalm genomen, zelfs hier zat een Argentijns smaakje aan. Het vlees bij La Casa Maja is mals en bereid op de houtskooloven en dat proef je.

Alles is vers en met zorg bereid. La Casa Maja schenkt ook nog eens heerlijke wijnen! Mocht je in Bodegraven zijn, dan moet je hier gewoon gaan eten. Bovendien is Maja een fantastische gastvrouw!

Vorige recensies van Jan

• Leuk en zeer sfeervol ingericht restaurant in het hartje van Bodegraven. Keurig gedekte tafels met mooie glazen. Tevens een zeer gevarieerde en uitgebreide menukaart en heerlijke wijnen. De stokbrood met kruidenboter was al een feest en het voorafje om te smullen. Het hoofdgerecht verrukkelijk, zeer ruim en werd begeleid door rijst, frietjes en groenten. Het toetje was ronduit perfect, niet alleen een lust voor het oog maar ook voor de tong. Ben geen extreme ijsliefhebber maar zo zacht als dit heb ik het nog nooit gegeten.

Ruime porties en keurig nette bediening. Een stukje Balkan in Nederland, kreeg er een vakantiegevoel van. Hier komen we zeker nog een keer terug. Klasse Maja!