1. Het begin bij Proeverij de Bank was goed! Een vegetarische proeverij besteld voor 2 personen. Het meisje wist ons alleen niks te vertellen over wat voor bier er was en moest dit even checken in de kassa. Toen de proeverij geserveerd werd, toen werd er verteld door de jongen dat hij eigelijk geen idee had wat erop lag maar dat het vast wel zou smaken... dit kun je natuurlijk beter eerst even informeren. Vervolgens gaven wij aan dat wij even op het hoofdgerecht wilden wachten omdat wij vol zaten. Vervolgens zagen wij dat de bediening bij de bar met elkaar stond te kletsen en dat er een bord eten op de bar stond waar de jongen vervolgens gewoon zijn vinger in stopt en het van zijn vinger likt. Belachelijk!! Wij dachten eigenlijk al op te stappen maar wij hadden honger en het was de verjaardag van mijn vriendin. Vervolgens werd er gevraagd of het hoofdgerecht mee kon. Dat vonden wij goed. Toen het hoofdgerecht kwam bleek dat de ravioli niet gaar was, koud en er zat ook geen saus bij. Na lang wachten op de vraag of het naar wens was gaven wij aan dat het eten niet goed bereid was. De jongen ging even saus halen (salieboter). Dit zou er al overheen moeten zitten zei hij maar waarschijnlijk zat er wat te weinig overheen... Hij heeft het bord (waar 3 happen van genomen was) meegenomen. Ik had zelf parelhoen met truffeljus dat wel redelijk was, alleen zat er truffelroomsaus bij i.p.v jus.

Al met al hadden wij er geen zin meer in en wilden afrekenen. Wij zijn naar de bar gelopen en tot onze verbazing zagen we dat de ravioli gewoon op de rekening stond. Mijn vriendin wilde hier niet voor betalen aangezien ze er amper van had gegeten en het totaal niet lekker was. Er werd gezegd dat het persoonlijke smaak was. Vervolgens vroegen wij naar de manager maar dat bleek de jongen te zijn die met ze vingers in het bord zat. Mijn vriendin heeft dit tegen hem gezegd maar hij ontkende dit!! Terwijl zijn collega hem er zelfs op aansprak (die er ook om lachte). De jongen wist ons over geen enkel product wat te vertellen en zei bij elke vraag die wij hadden: ik heb eigenlijk geen idee. Kortom zeer slecht personeel omdat er ook niet met een oplossing word gekomen. Wij komen hier echt nooit meer!!

2,4