1. Buikspek gegaard met tandoori masala, gebakken coquille, prei met gecarameliseerde bloemkool, piccalilly, haricots verts, zilveruitjes en schuim van cashewnoot.
    Alleen van een dergelijk voorgerecht ga je al helemaal uit je dak!! En dan volgen er nog een tussen-, hoofd- en nagerecht. Allemaal even weergaloos van smaak en opmaak bereid door twee vakidioten in de keuken en allerhartelijkst geserveerd door Paulien. Buitengewoon goede prijs/kwaliteitverhouding welke terecht weer is onderstreept met een BIB-gourmand. Chapeau!!

1. Wat een prachtig compliment, hartelijk dank en graag tot een volgende keer, we zijn blij!

Vorige recensies van Cees Snoeren

• Perfecte avond gehad met meer dan voortreffelijke gerechten. Creativiteit ten top uit de keuken en een meer dan hartelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en daar zullen we dan ook niet al te lang mee wachten. Echt chapeau zeker voor de prijs/kwaliteitverhouding.