1. Na onze ervaring van 22 augustus (lees enkele recensies terug), nu buiten hoofdseizoen weer gegeten bij Poseidon. Wederom verse gerechten, ik had een mix schotel, dit was genieten.

Het was nu normaal druk en dat was deze keer te merken. Goed, vlotte bediening. Voorgerecht met 15 minuten op tafel. Eerlijk is eerlijk, als ze deze lijn volgen...top Griek. Volgend jaar in de zomer komen we zeker terug of ze de kwaliteit van vanavond kunnen vasthouden. Chapeau!!

Ik raad iedereen die hier zowel zakelijk als als toerist komt eens aan te schuiven.

Vr gr Wilco Onstein

Vorige recensies van Wilco Onstein

• Goede verse gerechten, kwaliteit van het eten super. Maar...zaterdag 22 augustus zat het zowel binnen als buiten nokvol (ze hadden om de omzet verder omhoog te brengen extra tafels buiten neergezet). Hierdoor: 1uur op voorgerecht moeten wachten, hoofd gerecht 45 minuten. Heb de eigenaar gesproken, gaf ook toe dat het uit de hand was gelopen...

Vorig jaar hebben ze in het Horecava vakblad via mij een 8.5 gehad, dit jaar een voldoende. Het treurige is dat het eten gewoon goed is en het personeel echt de benen onder het lijf vandaan liepen. Hij zou het gaan aanpassen in de toekomst. Wij zullen volgend jaar in augustus ons oog hierop leggen.