1. Waarom dit restaurant in de categorie snackbar staat weet ik niet, maar het is toch echt een restaurant en ook nog eens bovengemiddeld goed ook. Goede bediening en gastheer/kok. Inrichting is niet supermodern maar dat past ook niet bij een eerlijk Balkan restaurant. Eten is authentiek, vers, smaakvol en eerlijk. Huiswijn en koffie zijn ook prima en de prijs/kwaliteitsverhouding ook. Bij mooier weer is het op het terras met wijnranken, onder grote dubbele beuk en met grote parasols goed toeven, als het wat afkoelt liggen er altijd schone fleecedekens om even om te slaan, er is ook op het terras muziek en je waant je echt even op de Balkan - het eten helpt daar ook aan mee. Niet alleen de vlees en visgerechten smaken heel erg goed, de salades, soepen en desserts doen er niets voor onder.