1. h n 241 punten

Schitterend uitzicht, prachtig weer, lekker buiten gezeten. Moest wel moeite doen om wat besteld te krijgen. Wit bier en weissen bier zijn verschillende bieren, maar toevallig houd ik van beiden, dus geen probleem. Op de kaart saté met friet of brood en salade. Mooi portie friet, brood was 2 kleine sneetjes. Daar zit dan weinig verhouding in. Salade werd niet geserveerd omdat je dit los moest bestellen. Aardige ober zorgde er toch voor. Als je iets op de kaart zet, lever het dan ook standaard, of haal het van je kaart! Saté was goed, niet echt veel, wel goede kwaliteit. Nu heb ik het idee dat er in de prijs een flinke portie zon is verwerkt. € 17,50 voor 8 stukjes varkenssaté en 2 sneetjes brood vind ik stevig geprijsd. (maar het weer vergoed dus een hoop). Ook de drank is stevig geprijsd. Als ik dan na 2 drankjes, koffie en saté voor 2 personen € 50,-- kwijt ben krab ik nog eens op mijn hoofd en zal me een volgende keer alleen over laten halen door opnieuw heel mooi weer.