Op dit adres zit nu: Zoet Water

1. 2x gegeten bij de Ziende. Uit eten gaan is voor mij heel lastig omdat ik een glutenintolerantie heb. Bij veel andere restaurants gaat het mis en wordt de glutenvrije maaltijd besmet met gluten. De menukaart van de Ziende is 100% glutenvrij. Er is gewoon brood voor mensen zonder glutenintolerantie, maar voor de bereiding daarvan is een apart hoekje in de keuken, waardoor er geen kruisbesmetting plaatsvindt. Ik heb er beide keren gegeten met vrienden die ook erg enthousiast waren over het eten en de gluten totaal niet misten. De gerechten zijn met zorg bereid, erg mooi opgemaakt en de kok is een ster in het creëren van tongstrelende smaakcombinaties. We waren zeer enthousiast over het wildmenu, in het bijzonder over het stoofperen- en gluhwijnijs toe. De Ziende is niet heel goedkoop, maar daar krijg je dan ook wat voor.