1. Vandaag met veel pijn en moeite mijn grote neef met een geestelijke beperking mee kunnen krijgen zonder begleidster voor een etentje met mijn zussen. Hij gedroeg zich rustig en netjes. Het kostte hem alleen veel tijd om een keus te maken uit het menu, wat voor de bediening voldoende bleek te zijn om hem op zeer arrogante wijze af te snauwen. Wij hadden alle 3 het idee dat wij er weggekeken werden en wat eigenlijk een gezellige avond had moeten zijn eindigde in een ongemakkelijk gebeuren. Gelukkig kwam er na het voorgerecht een andere bediende, welke zeer vriendelijk was.

Het eten was best goed, er zijn betere plekken in Hengelo om te eten. De sfeer was erg goed en rustig. Arrogante bediening voor ons was bijna reden om vroegtijdig te vertrekken, is zeker een reden om niet terug te komen.