1. Ruud en Yvonne

Op woensdagavond vrijwel vol, toch nog een leuk tafeltje gevonden. Normaal vermeld ik bij een review niet de prijzen van de gerechten, maar nu wel, u ziet vanzelf wel wel waarom.

We beginnen met een lekkere Focaccia en tapenade (€ 2,45). Daarna als voorafjes olijfjes (€ 2,95) en de Insalate Mista (€ 2,95) uitstekend voor die prijs. Als hoofdgerechten de Lasagne (€ 8,95) - zo uit de oven en voortreffelijk van smaak en de Ravioli (€ 7,75) waar mijn vrouw - als vegetariër - erg over te spreken is. De standaard droge huiswijn is prima (€ 3,15).

De sympathieke mensen van de bediening letten goed op of ze nodig zijn en benaderen je voorkomend. Aanpassingen van het menu vormen ook geen probleem.
    Tenslotte zijn de cappuccino's helemaal zoals het hoort met dik warm melkschuim. Jammer is dat de tafeltjes nogal dicht op elkaar staan, maar gezien de doorloop en de bezetting snap ik dat wel. Een wat koude enorme glazen wand naar het winkelcentrum toe zou ik als het winkelcentrum dicht is met een sfeervol aangelicht gordijn afdichten.

Conclusie: Eenvoudige maar zeker smaakvolle gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Wij komen hier zeker weer terug!