1. Bizar hoe de ervaringen met dit restaurant verschillen. Blijkbaar heeft men het bij Fratelli d'Italia totaal niet 'in control'. Wij waren hier met 4 personen en het was een hele slechte ervaring. Alle hoofdgerechten kwamen met een tussenpauze van 15 min op tafel, de saus bij de kabeljauw was een aanfluiting en de prijs kwaliteit verhouding bij het voorgerecht (antipasto mixto) was helemaal zoek. Voeg daaraan toe de bediening die op geen enkele manier een excuus maakte of coulance toonde. Dit gun ik niemand.

1. hallo heel toevallig dat jullie beide tafels ook van de boven genoemde reactie toevallig op alle 3 de sites het zelfde hebben geplaatst gelukkig weten wij waar jullie voor zijn gekomen niet voor het het eten of de ambiance maar om niet te betalen door restaurants die met hart en ziel werken af te kraken op de hoop dat er een paar tientjes van de rekening af wordt gehaald normaal had ik u een gratis diner aan willen bieden maar zulke mensen als u hoeven wij en ik denk andere alle restaurants niet bij hun binnen te hebben wij kunnen jammer genoeg niet iedereen te vreden houden en zeker niet als ze niet willen betalen.

2. Beste Davide. Je hebt denk ik de verkkerde klant in beeld. Wij hebben de rekening zonder blikken of blozen en geen poging gedaan om af te dingen. Mijn advies: stop met kritiek uiten op een klant die oprecht geen goede ervaring bij jullie heeft gehad en kijk realistisch naar de kwaliteit.