1. Vandaag een maaltijd afgehaald. Aangezien het restaurant in een verbouwing zit beoordeel ik het decor niet, ik ben zelfs zeer benieuwd naar de heropening. Hetgeen dat ik wel beoordeeld heb is het personeel dat aanwezig was.

Een zeer ongeïnteresseerde jongenman hielp ons. Nam de bestelling aan en liep daarna weg om zijn eigen 'ding' te doen. Had graag even gehoord hoe lang het ging duren, neemt u plaats etc. Ik had mij vergist in de bestelling wat overigens mijn eigen fout was, ik stelde hierover een vraag aan de betreffende jongenman welke zeer kort en ongeïnteresseerd antwoordde en bij het naar buiten lopen een jow nariep in plaats van fijne dag of bedankt.

Het eten was prima, maar betreft de service... Erg spijtig, al begrijp ik dat werken op een zondagmiddag misschien niet het leukste is. Maar als je daar met slechte zin staat is het minste dat je kunt doen een toneelstukje opzettten. Je bent immers het gezicht van de zaak op dat moment.