1. Nikie van Gelder

Samen met een vriendin hier gegeten met 2 kinderen. Ideaal omdat zij zich vermaken in de speelruimte. Het is erg druk maar dat is dan ook een bewuste keuzen dat dit geschikt is met kinderen en je dit dus kan verwachten. Het eten viel ons eigenlijk erg tegen voor hetgeen je moet betalen. Veel gebruik van kant en klare sausjes en producten en alles saai en fantasieloos. Zo had de carpaccio vooral veel sla en weinig smaakmakers. Het bakje groentefantasie wortel/kool bij het hoofdgerecht kwam waarschijnlijk recht uit de emmer van de Sligro. Rode wijnsaus wederom uit pakje/zakje. De warme wafel wederom een kant en klaar product; evenals de nougatine ijstaart en het toefje slagroom. De tournado's hadden we rare besteld en nog extra de nadruk opgelegd. Helaas was 1 van de 2 doorbakken en dus teruggestuurd. De tweede was wel goed maar helaas was mijn tafelgenote al klaar met eten toen deze arriveerde dus dat is niet echt gezellig. Voor de prijzen die gevraagd worden vonden wij dat er wel wat betere kwaliteit geboden mocht worden. Omdat de kinderen het leuk hebben gehad en de locatie supermooi is zullen we misschien terugkomen maar niet voor een lekker dinner,.. hoogstens een simpele pannenkoek. Met 2 kinderen ( 2 en 6 jaar) die geen toetje hebben gehad maar 1 pannekoek, 2 volwassenen met een toetje en een voorgerecht en 2 drankjes p.p waren we meer dan 120 euro kwijt.