Op dit adres zit nu: Eethuis Aalsmeer

1. 5 Maal bij deze snackbar gegeten. Telkens leuke gasten waarmee we elke keer in gesprek raken. De medewerkers zelf zijn niet zo spraakzaam, heel deligerend zelfs. We hadden al het gevoel dat ze vrouw onvriendelijk zijn, maar na vandaag weten we het zeker. Ging even snel een een broodje halen bij de bakker ernaast. Zonder de intentie om het op te eten ging ik naast mijn familie zitten in de snackbar. Dat was uit den boze. Meneer van de snackbar heeft een heel betoog gedaan dat het heel Hollands is dat er eten wordt meegenomen in een andere zaak. Na de eerst zin zei ik al vriendelijk dat ik niets zou nuttigen. Meneer ging dwars door mij heen en ging verder met zijn betoog over Hollanders en hun gewoontes. Heel grappig voor iemand met een blanke moeder en een donkere vader. Het sloeg ook nergens op. Tegen spraak (ookal vroeg ik wat hij zei, omdat hij niet goed te verstaan is) dulde meneer niet. Met een vieze nasmaak zijn we weggegaan zonder eten. Daar kwam betoog nummer 2, dat wij moesten betalen en het eten moesten meenemen die hij toen heel snel ging inpakken. Als vrouw ben je in meneer zijn ogen waardeloos, dat merkte wij wel. Voor de sfeer of het voedsel hoef je daar niet naartoe te komen.

4,1