1. Wij komen sinds de opening bij het Eetpark en het blijft een feestje om er te eten. We worden altijd weer met open armen ontvangen en voelen ons echt welkom. We nemen regelmatig vrienden of familie uit de Randstad mee, die ook altijd even enthousiast zijn. Vaak merken ze op dat het een groot restaurant is, maar door de indeling en de verlichting toch gezellig overkomt. De service is altijd goed. Ook al is het druk, het vuile servies wordt altijd vlot opgehaald. Het eten is gevarieerd en wordt met verse produkten bereid. Niet te versmaden: vers sinaasappelsap wat je zelf kunt persen. De teppanyaki-gerechten worden zichtbaar met liefde bereid. In het weekend is het vaak (gezellig) druk en dan is het hard werken voor de mensen achter de grillplaat en de wok, maar we hebben nog nooit lang hoeven te wachten. Onze favorieten: de desserts en de sushi. We hadden eens een gast mee die regelmatig in Japan komt en van de Nederlandse sushi niet veel moet hebben. Maar déze sushi was een uitzondering, die vond hij heerlijk. Navraag leerde dat de sushi chef uit Beilen speciaal in Japan een opleiding heeft gevolgd. Dat illustreert het enthousiasme van de mensen die het restaurant runnen. Een jong team dat er alles aan doet om de sfeer en het eten steeds te verbeteren. Ook aan de kleine gastjes is gedacht: niet lang geleden is er een nieuwe speelkamer geopend waar ze veilig kunnen spelen. Eetpark Beilen is ons favoriete restaurant geworden om heerlijk ontspannen een hapje te eten en we hopen er nog vaak te komen.