1. R van Bakel

Bedorven satévlees. Geen reactie terug na klacht! Dat doet nog het meest afbreuk. Goede koffie.

1. Geachte mevrouw van Brakel,

Dank u dat u de moeite neemt hier uw bevindingen neer te zetten. We weten precies van wanneer deze klacht is en wie u bent (zo zelfden krijgen wij klachten). We betreuren het dan ook dat u hier opnieuw uw beklag doet.

Direct aan tafel heeft u al de reactie gehad dat het onmogelijk is dat uw saté bedorven is. Wij maken iedere dag gebruik van dagverse producten, uw saté was hier geen uitzondering op. Daarbij was van de 220 gr nog precies 2 gram over. De rest heeft
    U gewoon volledig opgegeten zonder ook maar 1 woord! Ook de 2 gram die over waren, waren niet bedorven en dat is u bij het afrekenen nogmaals meegedeeld. Dus het niet krijgen van de reactie Zoals u die verwachtte, staat niet gelijk aan geen reactie krijgen.

Indien een klacht gegrond is dan zijn wij de eerste die dat serieus zullen nemen en oplossen. Wij zijn namelijk trots op onze producten, service en de kwaliteit daarvan.

Wij zijn in ieder geval blij dat u de koffie wel lekker vond.......

Met vriendelijke groet,

Team lunchcafe de tweede kamer.