1. Met 4 vriendinnen gedineerd bij Stadscafé Blij. Het was goed bezet en de sfeer en aankleding is prettig. Er loopt veel bediening rond die elkaar af en toe in de weg lopen: verschillende serveersters die komen vragen of je nog een drankje wilt enz. Wel erg attent dat gevraagd werd of je een glas water bij je rode wijn wilt en later een kan water op tafel zetten.
    Het eten viel tegen, we hadden een proeverij met 3 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en keus uit een likeurenproeverij of een dessert met 3 toetjes. De voorgerechtjes waren klein maar wel lekker. De hoofdgerechten: vis, een klein stukje varkenshaas en een klein stukje biefstuk waren lauw en laf van smaak. en de hoeveelheid was matig. De vis lag in een soort babypapje (het smaakte ook zo) en het vlees had een jus of saus die je niet thuis kon brengen en die ook smakeloos was. Alles was flauw en er stond geen zout en peper op tafel. Erbij een schaaltje salade en een schaaltje aardappelgratin. Het dessert bestond uit 3 gerechtjes waarvan er 1 een beetje slagroom uit een spuitbus was met een halve kletskop erin. Zo kan ik het ook!
    Uiteindelijk waren we per persoon ook nog bijna €40,- kwijt (met 2 drankjes en een koffie na). Al met al is de conclusie: je kunt er best leuk zitten, de bediening is redelijk maar voor een lekker etentje ga ik de volgende keer ergens anders naar toe.