1. Enige pluspunt was dat de konijn lekker was. Verder was alles een regelrechte afknapper. Onzekere bediening die zelf niet eens wist wat ze voor je neus zetten en tot twee keer toe met hetzelfde briefje naar onze tafel kwamen om te vragen of het van ons was. Het briefjessysteem - waar je streepjes plaatst bij iedere ronde achter 1 gerechtje en steeds wordt opgehaald ( tot het drukker wordt...) werkt duidelijk niet en is niet alleen slecht uitgevoerd maar de bediening kan het wanneer het drukker wordt duidelijk niet meer aan.

De keuken lijkt het ook moeilijk te krijgen als het ietsje voller wordt want bij de tweede ronde duurt het al erg lang. Als ik voor mijn dochtertje vraag of ze ipv mayonaise misschien een beetje appelmoes hebben krijg je nooit meer antoord.

De aardappeltjes zijn zo zout dat daarmee de smaak (voor zover die er is) van het vlees meteen tenietgedaan wordt. Alles smaakt daardoor flauw.

Groot vraagstuk: wat hebben ze met de pompoensoep gedaan? Het smaakt naar witte bonen in tomatensaus maar dan ook nog zuur. Geen idee wat de soep met pompoen te maken heeft. Op de vraag of ik dan tomatensoep kon krijgen werd zwijgend ingestemd.

Ook vraag ik me af waarom ervoor gekozen wordt - als er al salades zijn - om steeds een stuk vlees te bedekken met een stapel flink verlepte slablaadjes? Echt de meest ontsierende en zinloze garnering ooit.

En altijd jammer als vlees in zo'n grote plas saus ligt te drijven dat het lijkt alsof er iets gecamoufleerd moet worden terwijl met het vlees zelf eigenlijk juist niet zoveel mis is. Zonde....

Het toetje: de chocolademousse lijkt een soort kleverige aardappelpuree maar dan bruin en smaakt ook erg onbestemd. Heeft niets met mousse te maken iig. Fruit uit blik en weinig verrassend waar je wel een half uur op zit te wachten. Dat werd voor de kleine echt te laat, maar daar hield uiteraard niemand rekening mee.