in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van onze internationale tapashapjes

1. Wij hebben a la carte gegeten. Eten was lekker maar het duurde erg lang voordat we dit hadden. Bij binnenkomst aan tafel gebracht. Drinken opnemen werd pas na 20 min gedaan. Ook meerdere malen moeten zeggen wat we besteld hadden, geen notitieboekje. Ook broodmandje werd vergeten, toen we hiernaar informeerden was de vraag; wie heeft dat opgenomen. Inmiddels al 3 meisjes aan de tafel gehad. Brood kwam op verzoek alsnog toen we de voorgerechten al hadden. Toen we aan het eten waren is er 3 keer iemand anders aan de tafel geweest met dezelfde vraag; of het voldoende was. We hebben lekker gegeten, maar de bediening was rommelig. Mensen die later binnenkwamen hadden al eerder eten dan wij. Wat ik wel wil vermelden is dat de meiden van de bediening erg vriendelijk/aardig waren!!! Wij kwamen op aanraden van familie die wel heel erg tevreden waren, dus misschien hadden we een slechte dag. Weet niet of ik nogmaals terug kom.