1. Grappig dat het restaurant 'boven' zit. De inrichting vonden wij wat fout, het heeft wel wat weg van een fout bordeel! Met die fluwelen zittingen op de stoelen, zoveel zwart/donker en die lampjes in het plafond. En dan die foute televisie schermen aan de muur... ai, niet ons idee van een sfeervolle pizzeria. Maar goed, we kwamen voor het eten. Van tevoren kregen we een mandje stokbrood, waar we uiteindelijk €5,50 voor neer moesten tellen. Eerlijk is eerlijk, het was op zich lekker, maar dat was het niet waard. De drankjes zijn ook prijzig en het duurt vaak lang voordat je je drankje op tafel hebt staan (ook al is het rustig in de zaak). Wij hadden beide pizza Bella Italia. Een smakelijke pizza. wel erg veel knoflook (maar daar houden wij wel van). De pizzabodem smaakte goed en was érg rijkelijk belegd. Toen er een stukje over was kon dat in de welbekende "doggie bag", "doggie doos" in dit geval. Al met al geen toprestaurant maar 'gewoon' een lekkere pizza eten kan er prima.