1. Na lang wachten (zeker 60 minuten, drie andere tafeltjes die na ons gevuld werden kregen eerder hun eten) een smakelijke tagliatelle met scampi's op. Deze was helaas aan de koude kant (alleen de scampi's waren nog goed warm).

Baristas ziet er op het eerste gezicht gezellig, sfeervol ingericht uit. De afwerking van plafond (met kapotte open airco?) is echter zeer onder de maat. Wc's heel smerig, niet duidelijk aangegeven, overal spinnenwebben. Eén keer een vies glas gehad en smerige vloer.

Personeel was vriendelijk, maar etiquette ontbreekt wel een en ander aan. Kinderen van eigenaar (?) schopten een bal nonchalant onder een bank terug na er buiten mee gespeeld te hebben (er lagen nog meer ballen onder de bank) en die kwam daar vanonder vandaan gerold tussen de voeten van gasten. Kan eigenlijk echt niet.