Op dit adres zit nu: De Vereniging

1. Op 25-10-2015 hebben we met familie genoten van een 4 gangen verrassingsmenu met voor ons bijpassende wijnen. We begonnen met een rouleau van hert met pompoen en hazelnoot, erg lekker. Daarna een bietenrisotto met grote garnalen, tegenvallend omdat de risotto niet geheel gaar was terwijl de garnalen te gaar waren. Wel werd er een heel lekker wit wijntje (Macon-Peronne) bij geserveerd.
    Als hoofdgerecht de Simmentaler ossenhaas met stoofjus, ook lekker alleen was de stoofjus te zout. Het hoofdgerecht werd geserveerd met frites en salade. Hier kun je over discussiëren of dat nodig is. Prachtig opgemaakte borden en dan een zak frites er bij, voor mij hoeft dat niet. Iets meer groenten bij de gerechten zou welkom zijn. Het dessert (3 bereidingen van appel) was erg lekker.
    Al met al prima gegeten en gedronken. Neem daarbij de prima bediening en de mooie entourage en je hebt een heerlijk avondje uit gehad. Tevreden naar huis gegaan.