Op dit adres zit nu: Cha House

1. Ligging van het hotel is goed. Vlak bij het centrum en de uitvalwegen. De kamers zijn erg klein en heel erg gehorig. Wanneer de buren naar de toilet gingen konden we meegenieten (en van de rest ook). De bedden waren voor ons veel te zacht.

Het diner in het restaurant viel tegen qua prijs/verhouding. Bij het vegetarische gerecht met de reuze champignons kreeg ik slechts 7 gewone champignons. Dan is 19 euro fors betaald. Ze proberen de allure te hebben van een drie-sterren restaurant maar met de huidige gerechten zal de kwaliteit en het aanbod toch echt beter moeten. Nu zijn de gerechten in verhouding met wat op je bord ligt behoorlijk duur.

Het ontbijt was goed. Er was van alles ruim voldoende aanwezig en er werd ook goed aangevuld.

Wanneer je een parkeerplek wilt hebben moet je bijtijds zijn. Er zijn veel te weinig plaatsen, en het is daar overal vergunning parkeren.

De sfeer in het hotel is niet echt gezellig te noemen.