1. Het restaurant ziet er gezellig uit, alleen waren mijn vriend en ik uiterst verbaasd dat er op zondag avond geen ene klant in het restaurant te bekennen was. We hebben anderhalf uur met zijn tweeën in een leeg restaurant gezeten.

Het eten was een echte tegenvaller. Peterselie die alles behalve fijngehakt is wordt lukraak over je eten gestrooid, oogt erg rommelig. Het vlees en de frieten zijn droog en sommige stukken vlees iets te zwart.

De meneer die er werkt zal de eigenaar wel zijn, hij is hartstikke aardig maar komt erg onbeholpen en niet professioneel over. Net zoals de meid die af en toe iets ging bezorgen ergens.

Op de menukaart staat dat alle gerechten met friet en tzaziki worden geserveerd, vervolgens als het hoofdgerecht op tafel staat wordt er aan ons gevraagd wat we voor saus bij het eten willen.

Voor een gemiddelde waardering van (op het moment dat wij keken) 8,4 bij Eet.nu was dit toch een enorme tegenvaller