1. Vanavond hier gegeten met het gezin. In een woord slecht. Prachtige locatie, zeer verouderde inrichting, futloze bediening en de kok.... Die kan niet koken! Biefstuk doorbakken, terug moeten geven aan de keuken, vervolgens nieuw stukje vlees gekregen dat over de gril heen was gevlogen. Spare ribs niet mals. En de broccoli die als groente geserveerd werd leek wel pudding.

Dit alles werd geserveerd door een bediening die het woord serveren niet waard was. Vieze glazen op tafel laten staan, borden met pannenkoeken gestapeld aan komen brengen en absoluut niet gastvrij... Ongelooflijk! We hadden hoge verwachtingen maar komen hier echt niet meer terug.

1,8

1. Beste Martijn,
    nogmaals willen we je zeggen dat we betreuren dat deze reactie zodanig verschenen is. Uiteraard zullen we er aan werken dingen beter te doen.
    We hebben eet.nu verzocht je reactie te verwijderen met name omtrent de kritiek op de kok; n.a.v. één bezoek mag je niet concluderen dat hij niet koken kan.
    We staan pal achter deze man en hij kan zeker koken.
    Fouten maken doen we allemaal wel eens en jammer dat het jullie overkomen is.
    We wensen jullie het beste. gr.B.Weenink

2. Ik denk dat Erve Kots en het Hoofdkwartier niet zitten te wachten op zuurpruimen van dit kaliber. Recent gegeten in het Hoofdkwartier en tijdje geleden in het wat meer eenvoudige Erve Kots restaurant. In beide gevallen een uitermate goede bediening en prijs/kwaliteit verhouding.